I KNOW 歌詞+意訳

I KNOW
------

作詞 作曲 編曲 : 雪月
VO MEIKO KAITO

CD「Snow Dome」で動画音源のロング版収録

-------


I know, I know You're nothing to me now.
And He does nothing but laugh.
I know, I know You're nothing to me now.
We said with a snicker and whisper voice.

For example,I get most beautiful women,but immediately lost.
A bad habit has man is too young.
He's adorable. stupid dream singing.
I was stare up at the you.

◇repeat

Immediately love started but finished.
No regret, no resentment no nothing.
"Do you remember? I just remembered."
"Me too."
"It was just another."         
1 year will already pass since then.

◇repeat

---------


意訳


分かってるさ、君は今の僕にとって取るに足らない存在だって
彼は笑ってばかりいた
分かっているわ、貴方は今の私には無関係な事
僕らは忍び笑いを浮かべて囁いた

例えば美しい女性を手に入れたってすぐに失くしてしまう
若すぎた彼の悪い癖さ
彼は可愛いわ、愚かな夢を歌っているの
私は貴方を見上げた

◇繰り返し

愛してもすぐに冷めてしまった
全く心残りもないし、恨んでもいない
「貴方は覚えてる? 私は今思い出したの」
「僕もだよ」   
「よくある話ね。あれからもう一年経ったのよ」

◇繰り返し


--------------

ニコニコ動画
http://www.nicovideo.jp/watch/sm23154391

CD とらのあな通販頁
http://www.toranoana.jp/mailorder/cit/circle/33/89/5730373438393333/a4e6a4ada4cea4cfa4e9_01.html
スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

検索フォーム
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR